FLER TITLAR AV FÖRFATTARE

Stenträdet
En sen kväll kallas psykiatern Daniel Weiss till sjukhuset på begäran av en patient. Mannen tycks lida av religiösa vanföreställningar och hävdar att människan inom kort riskerar att utplånas. Till en...
» Läs mer

Stenträdet
En sen kväll kallas psykiatern Daniel Weiss till sjukhuset på begäran av en patient. Mannen tycks lida av religiösa vanföreställningar och hävdar att människan inom kort riskerar att utplånas. Till en...
» Läs mer

En dold gud. Om religion, vetenskap och att söka..
Har en tro på Gud blivit en omöjlig paradox idag när vetenskapen löst gåtor som tidigare bara kunnat förklaras med hänvisning till det gudomliga? Eller är existensen av en dold Gud verklig och...
» Läs mer

Änglarnas svar
Med sina kloka och insiktsfulla böcker, däribland Konsten att vara snäll och Den sjunde dagen, har Stefan Einhorn vunnit en stor och hängiven läsekrets. Nu kommer han med en sinnrikt konstruerad roman...
» Läs mer

Änglarnas svar
Med sina kloka och insiktsfulla böcker, däribland Konsten att vara snäll och Den sjunde dagen, har Stefan Einhorn vunnit en stor och hängiven läsekrets. Nu kommer han med en sinnrikt konstruerad roman...
» Läs mer

Vägar till visdom
Tankeväckande, roande och mycket handgripligt Visdom - det kan låta som något ouppnåeligt, gammaldags och passé. Idag talar vi hellre om flexibilitet, kompetens och att vara smart. Inget kunde vara...
» Läs mer

Konsten att vara snäll
Begreppet ”snäll” kopplas inte sällan till egenskaper som dum, omogen och mesig. I sin bok Konsten att vara snäll lägger Stefan Einhorn en helt annan innebörd i ordet: ”För mig är en snäll människa en...
» Läs mer

Medmänniskor
En ny bok av författaren till Konsten att vara snällStefan Einhorns förra bok blev en stor succé hos kritikerna och den har hittills sålt i över 150 000 exemplar. Även hans nya bok Medmänniskor...
» Läs mer

Vägar till visdom
Tankeväckande, roande och mycket handgripligt Visdom - det kan låta som något ouppnåeligt, gammaldags och passé. Idag talar vi hellre om flexibilitet, kompetens och att vara smart. Inget kunde vara...
» Läs mer

Vägar till visdom
» Läs mer

Medmänniskor
En ny bok av författaren till Konsten att vara snällStefan Einhorns förra bok blev en stor succé hos kritikerna och den har hittills sålt i över 150 000 exemplar. Även hans nya bok Medmänniskor...
» Läs mer

Ont i kroppen, reviderad
Alla har vi känt smärta. Det kan vara en banal huvudvärk eller en stukad tå, men smärtor kan också bli långvariga och leda till försämrad livskvalitet. På ett rakt språk och med många exempel besvarar...
» Läs mer

Konsten att vara snäll
Begreppet ”snäll” kopplas inte sällan till egenskaper som dum, omogen och mesig. I sin bok Konsten att vara snäll lägger Stefan Einhorn en helt annan innebörd i ordet: ”För mig är en snäll människa en...
» Läs mer

Den sjunde dagen
"Det vi ska tala om har min farfar tidigare berättat om för min far, och min far har i sin tur fört det vidare till mig. Och denna tradition är mycket äldre än så. " Så inleds samtalen mellan far och...
» Läs mer

Den sjunde dagen
”Det vi ska tala om har min farfar tidigare berättat om för min far, och min far har i sin tur fört det vidare till mig. Och denna tradition är mycket äldre än så. ” Så inleds samtalen mellan far och...
» Läs mer

En dold gud. Om religion, vetenskap och att söka..
Har en tro på Gud blivit en omöjlig paradox idag när vetenskapen löst gåtor som tidigare bara kunnat förklaras med hänvisning till det gudomliga? Eller är existensen av en dold Gud verklig och...
» Läs mer
1

Bokförlaget Forum AB    Box 3159    103 63 Stockholm    Besöksadress Sveavägen 56    Telefon 08-696 84 40

Stäng popupfönstret

Pressbilder på

Vänsterklicka (PC) eller Ctrl-klicka (Mac) på bilden för nedladdning av högupplöst bild!

« »

Får endast publiceras i anslutning
till redaktionellt material om .

Copyrightinnehavare/fotograf måste anges
i anslutning till bilden vid publicering.

Vid all annan användning av bilden kontakta
först

The picture cannot be used without a copyright request.
Please contact

Stäng popupfönstret

Bildmaterial ur

av

Vänsterklicka (PC) eller Ctrl-klicka (Mac) på bilden för nedladdning av högupplöst bild!

« »

Får endast publiceras i anslutning
till redaktionellt material om .

Fotograf/copyrightinnehavare måste anges
i anslutning till bilden vid publicering.

Vid all annan användning av bilden kontakta
först

The picture cannot be used without a copyright request.
Please contact

Stäng popupfönstret

Stäng popupfönstret

Close this notice
Warning!
Du använder en gammal webbläsare
För att se denna webbplats korrekt måste du uppgradera till en nyare webbläsare.
Get Firefox 3.5
Get Internet Explorer 8
Get Safari 4
Get Google Chrome