» 2012
» 2011
» 2010
» 2009
» 2008
Ladda ner vår katalog
HENRIK FEXEUS AKTUELL MED NY BOK

2009-10-22

Henrik Fexeus är aktuell med Alla får ligga. Boken har fått mycket uppmärksamhet bland annat från TV4 Nyhetsmorgon, SVT Babel, TV4 Förkväll och  P4 Extra.

Se inslagen med Fexeus genom att klicka på länkarna nedan:
SVT Babel här.
TV4 Nyhetsmorgon här.
TV4 Förkväll här.
P4 Extra här.

Forum ställde tre frågor till Henrik Fexeus om boken:

Varför skrev du den här boken?

Därför att jag i flera års tid fått frågan om hur man gör för att få till det! Jag har redan svarat på det så smått i mina andra böcker, men till slut insåg jag att ett riktigt bra svar krävde en helt egen bok. En praktisk, konkret bok utan krångliga teorier och invecklade resonemang. Den här boken, helt enkelt.

Är du själv expert på området?

Vad är det för fråga?! Min blygsamhet förbjuder mig. Men låt mig säga så här: Jag anstränger mig alltid för att själv praktiskt utforska de tekniker som jag skriver om i mina olika böcker. Och mina kunskaper om ordlös kommunikation och manipulation har varit helt ovärdeliga under de år jag levt som singel. 

Vad betyder titeln?

Jag trodde det var självklart? Om man tar till sig teknikerna i boken, tränar på dem och inte ger upp, så är titeln ett nästintill oundvikligt resultat. Om det är vad man är ute efter, förstås. Det går också bra att använda teknikerna till att bara skaffa nya kompisar. Men det hade blivit en mycket sämre titel, för att inte tala om en tråkigare bok. Och jag hade fortsatt att få frågan om hur man gör...

Bokförlaget Forum AB    Box 3159    103 63 Stockholm    Besöksadress Sveavägen 56    Telefon 08-696 84 40

Stäng popupfönstret

Pressbilder på

Vänsterklicka (PC) eller Ctrl-klicka (Mac) på bilden för nedladdning av högupplöst bild!

« »

Får endast publiceras i anslutning
till redaktionellt material om .

Copyrightinnehavare/fotograf måste anges
i anslutning till bilden vid publicering.

Vid all annan användning av bilden kontakta
först

The picture cannot be used without a copyright request.
Please contact

Stäng popupfönstret

Bildmaterial ur

av

Vänsterklicka (PC) eller Ctrl-klicka (Mac) på bilden för nedladdning av högupplöst bild!

« »

Får endast publiceras i anslutning
till redaktionellt material om .

Fotograf/copyrightinnehavare måste anges
i anslutning till bilden vid publicering.

Vid all annan användning av bilden kontakta
först

The picture cannot be used without a copyright request.
Please contact

Stäng popupfönstret

Stäng popupfönstret

Close this notice
Warning!
Du använder en gammal webbläsare
För att se denna webbplats korrekt måste du uppgradera till en nyare webbläsare.
Get Firefox 3.5
Get Internet Explorer 8
Get Safari 4
Get Google Chrome