Alla får ligga
Köp boken ProvläsBeställ recensionsexemplar
Bok i originalformat skickas ca 3 veckor före recensionsdatum. Önskar du PDF-korrektur eller har frågor kontakta mediakontakten nedan.
Du har ännu inte behörighet att beställa böcker från detta förlag. Kontakta press@bonnierforlagen.se om du vill utöka din behörighet.
Vill du beställa recensionsexemplar?
Logga inUtgivningsdag: 2010-12-15
Recensionsdag: 2010-12-29
Mediakontakt: Bonnierförlagens Press
Hur många har inte gått på myten om att man måste ha deffad tvättbräda på magen eller se ut som en playboymodell för att lyckas med romantiken? Visst, ytlig uppmärksamhet räcker en liten stund, men för att verkligen lyckas få någon på fall krävs helt andra faktorer …
I Alla får ligga får både män och kvinnor verktygen för framgång i det kittlande sociala spel som vi kallar flirt och raggning. Med sina unika kunskaper i ickeverbal kommunikation, social manipulation och påverkan, har Henrik Fexeus listat 170 konkreta och praktiska tips.
Med mycket humor och glimt i ögat beskriver Henrik flirtens väg till dejt i tre steg: attraktion, relation och förförelse. Boken är helt befriad från slitna raggningsfraser och uppvaktningsknep. Den stora hemligheten är istället inställning och attityd. Och när du väl lärt dig det har du förmågor som inget silikon eller gymkort i världen kan konkurrera med.
Boken hjälper dig inte nödvändigtvis att bli kär eller att hitta Den rätta, men den ger garanterat ett större urval att välja bland. Och du kommer att ha roligare medan du letar. För är kul att flirta. Det är samma sak som att vara intressant, lekfull, charmig, äventyrlig, rykande sexig och populär. En bra flirt får dessutom andra att må bra.
Se boken som en god vän som diskret viskar förslag i örat när du blir rådvill. Som Henrik Fexeus själv skriver: ”Ta med dig 3–5 tips varje gång du går utanför dörren och du kommer att få ett mer spännande liv än det någonsin varit tidigare”
Detaljerad fakta
Recensionsdag: 2010-12-29 Genre: Samhälle och samhällsvetenskap Originalutgåvans utgivningsår: 2009 Thema-kod: Psykologi Format (utgivningsdatum): Kartonnage, 9789137135441 (2009-10-21); Inbunden, 9789137135335 (2009-11-06); Danskt band, 9789172322165 (2010-10-29); Pocket, 9789172322103 (2010-11-05); E-bok, epub2, 9789143503135 (2010-12-15)