Där kräftorna sjunger

Delia Owens

Utgivningsdag: 2020-04-29
Recensionsdag: 2020-04-29

Mediakontakt: Bonnierförlagens Press

"Jag har svårt att ens beskriva hur mycket jag älskar den här boken. Jag ville inte att den skulle ta slut." Reese Witherspoon

"Jag har svårt att ens beskriva hur mycket jag älskar den här boken. Jag ville inte att den skulle ta slut." Reese Witherspoon

"En smärtsamt vacker debutroman." The New York Times Book Review

”Oförglömlig” Daily Mail

”En unik prestation” The Times

"Suggestiv läsning. Kya är en karaktär man bär med sig." Publisher Weekly

Visa mer

Detaljerad fakta

Recensionsdag: 2020-04-29 Genre: Romaner Översättare: Cecilia Berglund Barklem Originalutgåvans titel: Where the Crawdads Sing Omslagsformgivare: Helena Hammarström Thema-kod: Skönlitteratur: allmänt Antal sidor: 350 Format (utgivningsdatum): Inbunden, 9789137154831 (2020-04-29)

Där kräftorna sjunger

Delia Owens

Utgivningsdag: 2020-04-29
Recensionsdag: 2020-04-29

Mediakontakt: Bonnierförlagens Press

"En smärtsamt vacker debutroman." The New York Times Book Review

”Oförglömlig” Daily Mail

”En unik prestation” The Times

"Suggestiv läsning. Kya är en karaktär man bär med sig." Publisher Weekly

Visa mer

Ladda ner omslag

Ladda ner 3D-omslag

Detaljerad fakta

Recensionsdag: 2020-04-29 Genre: Romaner Översättare: Cecilia Berglund Barklem Originalutgåvans titel: Where the Crawdads Sing Omslagsformgivare: Helena Hammarström Thema-kod: Skönlitteratur: allmänt Antal sidor: 350 Format (utgivningsdatum): Inbunden, 9789137154831 (2020-04-29)

Sök bland våra böcker och författare

Sök bland våra böcker och författare