Min historia: Dagboken

En guide till att hitta din inre röst
Författare: Michelle Obama
Köp boken

Utgivningsdag: 2019-11-19
Recensionsdag: 2019-11-19

Mediakontakt: Bonnierförlagens Press

En personlig utvecklingsguide i dagboksform, baserad på Michelle Obamas memoarer ”Min historia”. I sina memoarer berättar Michelle Obama, USA:s tidigare First Lady, ärligt och inspirerande om sin livsresa från ett arbetarhem i Chicagos South Side till Vita huset och maktens korridorer, och vilka faktorer och personer som påverkat henne mest. I ”Min historia: Dagboken” guidar hon läsaren att hitta kraften i sin egen röst och historia. Boken är fylld av inspirerande frågor och citat och ger möjlighet till personliga reflektioner kring läsarens familjehistoria, mål, utmaningar och drömmar.

Exempel ur innehållet:
- Kreativa övningar för personlig utveckling
- Guide till reflektioner om minnen
- Inspirerande metoder för att stärka sina relationer
- Tankeväckande frågor om självkänsla

Detaljerad fakta

Recensionsdag: 2019-11-19 Genre: Hälsa, relationer och personlig utveckling Översättare: Hjalmar Manfred Svensson Originalutgåvans titel: Becoming: A guided journal for discovering your voice Originalutgåvans utgivningsår: 2019 Thema-kod: Självhjälp och praktiska råd Antal sidor: 208 Mått: 155 x 217 x 21 mm Vikt: 512 g Format (utgivningsdatum): Inbunden, 9789137155838 (2019-11-19)

Fler böcker av författaren

Nyheter om boken

Min historia: Dagboken

En guide till att hitta din inre röst
Författare: Michelle Obama
Köp boken

Utgivningsdag: 2019-11-19
Recensionsdag: 2019-11-19

Mediakontakt: Bonnierförlagens Press

En personlig utvecklingsguide i dagboksform, baserad på Michelle Obamas memoarer ”Min historia”. I sina memoarer berättar Michelle Obama, USA:s tidigare First Lady, ärligt och inspirerande om sin livsresa från ett arbetarhem i Chicagos South Side till Vita huset och maktens korridorer, och vilka faktorer och personer som påverkat henne mest. I ”Min historia: Dagboken” guidar hon läsaren att hitta kraften i sin egen röst och historia. Boken är fylld av inspirerande frågor och citat och ger möjlighet till personliga reflektioner kring läsarens familjehistoria, mål, utmaningar och drömmar.

Exempel ur innehållet:
- Kreativa övningar för personlig utveckling
- Guide till reflektioner om minnen
- Inspirerande metoder för att stärka sina relationer
- Tankeväckande frågor om självkänsla

Ladda ner omslag

Ladda ner 3D-omslag

Detaljerad fakta

Recensionsdag: 2019-11-19 Genre: Hälsa, relationer och personlig utveckling Översättare: Hjalmar Manfred Svensson Originalutgåvans titel: Becoming: A guided journal for discovering your voice Originalutgåvans utgivningsår: 2019 Thema-kod: Självhjälp och praktiska råd Antal sidor: 208 Mått: 155 x 217 x 21 mm Vikt: 512 g Format (utgivningsdatum): Inbunden, 9789137155838 (2019-11-19)

Fler böcker av författaren

Nyheter om boken

Sök bland våra böcker och författare

Sök bland våra böcker och författare